Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Denne kjolen har blitt min i dag

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-09, 12:38   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne kjolen har blitt min i dag

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Den må vi få se bilde av når du er ferdig. Jeg har tenkt å prøve å sy ermløse fleecekjoler til jentene. Får begynne med det. Er 15 år siden jeg sydde sist tror jeg.

Bilde skal bli! Jeg har ikke sydd siden tekstilforminga i 1987, så dette har gått over all forventning. Min kjole er også ermeløs, men i ettertid ser jeg at det trolig hadde vært enklere for meg å sy kjole med hals og ermer. Pleddet ( ) jeg har sydd av, er litt tynt, og det er dårlig hold i stoffet, så halsringningen "henger" litt foreløpig.

Ang. elektrisitet og klamhet - jeg har langt hår som lett blir elektrisk, men synes ikke det har vært noe problem med min polarfleecekjole fra Mojo design. Og så er jeg en liten frosenpinn, og har ikke opplevd kjolen som klam i det hele tatt. (Jeg har bomullsgenser under, da.)

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.