|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?Fordi at med litt flaks så lander vi på en øde øy i Stillehavet som på mystisk vis ikke er inntegnet på noe kart og som mektige krefter forsøker å holde skjult, og der det skjer en hel masse spennende ting som bryter med fysikkens lover.
![]() |
#44 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?Fordi jeg ikke har anlegg for fobier.
![]() |
#45 |
trøtt
|
![]() Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?
![]() |
#46 |
Slumrende Ullteppe
|
Fritt for å bli dama til han mørke, kjekke!
![]() |
#47 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?Jeg flyr så lite så jeg tenker ikke så mye over det. De få gangene vi har vært på flytur så flyr vi store fly fra kjente selskap så jeg tenker vel at det går bra..
![]() |
#48 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?Uansett hvor mye farligere det er å kjøre bil, hoppe i fallskjerm, balanserer på takmønet, røyke, stå på taket til T-banen i fart osv osv, så er jeg ikke glad i å kjøre fly. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Går videre
|
![]() Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?Slike artikler beroliger meg. Tenker paa hva jeg har lest hver gang jeg flyr. http://www.forskning.no/Artikler/200.../1089270682.11
![]() |
#50 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?Jeg har aldri hatt flyskrekk, men tenker som så når jeg tar fly at det er mye farligere å kjøre bil langs veien og for at det skal skje noe galt da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?Fritt for å bli hun vakre, smarte, sterke som blir sjefen over alle sammen og som alle er forelsket i hele tiden og som straks innfører flermanneri på øya. |
![]() |
![]() |
#53 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?Jeg er ikke spesielt redd i fly, men det er klart tanken streifer meg. Den forsvinner heldigvis ganske raskt igjen.
![]() |
#55 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?Men jeg velger ikke "lugubre" flyselskaper med høy ulykkesstatistikk heller altså. Holder meg til kjente selskaper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Textrovert
|
Øy! Hvis du mener Sayid, så kan du bare glemme det, for han ER min!
![]() |
#57 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?Sorry. Sayid inngår i mannegruppen min. Som alfahunn er det jeg som velger først vet dere. |
![]() |
![]() |
#58 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?*har ikke lest svarene*
![]() |
#59 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?Det som skjer det skjer...... Altså, det å komme seg fra et sted til et annet med fly er jo så genialt og kjapt, at jeg ikke gidder å være redd for flyulykker. Det skjer jo sjelden.
![]() |
#60 |
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor i all verden har du ikke flyskrekk?Jeg er ikke redd for å fly. Som den globetrotter jeg var (og delvis er) har jeg testet ut både de stuerene og de mer frynsete selskapene. Tidligere kunne jeg more meg stort over å fly med frynsete selskap med stor variasjon og fantasi i valg av setetrekk i kabinen. Nå har jeg blitt så gammel at jeg stort sett holder meg til de mer kjendte flyselskapene. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|