|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Ville du tatt med barna på politiske demonstrasjoner?
|
|
|
#2 |
|
Ringskrømt
|
Slike hensyn ville jeg tatt også, helt klart. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du tatt med barna på politiske demonstrasjoner?Kommer litt an på sikkerheten, altså sannsynligheten for at det skulle bli bråk ut av det. Dersom det var stor sannsynlighet for det; helt klart nei. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du tatt med barna på politiske demonstrasjoner?Nei, det ville jeg ikke gjort.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ville du tatt med barna på politiske demonstrasjoner?Ikke som den idag nei. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Ville du tatt med barna på politiske demonstrasjoner?Jeg er helt på linje med Maximillia her. Jeg synes unger skal få være unger så lenge det er mulig og prøver å skåne dem så langt det lar seg gjøre.
|
|
|
#7 |
|
Leser
|
Sv: Ville du tatt med barna på politiske demonstrasjoner?Jeg går ikke i demonstrasjonstog. OK, jeg har et par unntak, men det er lokale greier. Hvis jeg gjorde det ville jeg muligens hatt med barna. Feks hvis både jeg og mannen gikk, så hadde jeg ikke betalt barnevakt for å gå i demonstrasjonstog, men jeg hadde ikke hatt med barna for å vise dem eller forklare dem noe. Det tror jeg ikke. (Men dette henger mer sammen med hvilken nytteverdig jeg opplever demonstrasjoner på mer enn hva jeg mener om barn.)
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her!
|
|
|
#9 |
|
Leser
|
For meg er det to forskjellige ting å uttrykke meg selv og det å gjøre noe. Jeg har stilt opp på lokale demonstrasjoner, for jeg tror at et stort antall mennesker kan påvirke politikerne lokalt. Jeg tror ikke at det blir fred i Gaza på grunn av demonstrasjoner i Norge. Så her oppfatter jeg demonstrasjonene mer som et uttrykk for meningen sin. En ytring.
|
|
|
#10 |
|
En Som Trener
|
him sa det for meg! :takk:
|
|
|
#11 |
|
Originala
|
Sv: Ville du tatt med barna på politiske demonstrasjoner?Jeg har hatt datteren min med i 1. mai-tog og om jeg husker riktig også 8. mars-tog, og jeg kunne gjerne hatt dem med på politiske demonstrasjoner. Jeg har ikke som mål å ikke påvirke dem i politisk retning. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du tatt med barna på politiske demonstrasjoner?Ja, det ville jeg og det har jeg. Vi var utenfor Stortinget med begge ungene i går, men vi avsluttet markeringen der. Jeg har deltatt i mange demonstrasjoner for Palenstina opp i gjennom årene, men har aldri gått opp til den israelske ambassaden.
|
|
|
#13 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du tatt med barna på politiske demonstrasjoner?Hvordan vet dere at pøblene kommer fra Groruddalen? Jeg kan ikke se det er skrevet noe sted.
|
|
|
#14 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ved å være der, se hvem andre som er der, kjenne og prate med demovaktene og ved egen erfaring få et litt bredere bilde enn man får ved å sitte hjemme og akke seg over Aftenposten.
|
|
|
|
#15 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Nå har ikke jeg akket meg over noe som helst, du kan jo skyte der det er betimelig. Jeg bare spurte, siden det ofte virker helt greit å anta at innvandrere og pøbler automatisk kommer fra Groruddalen eller Grønland.
|
|
|
#16 |
|
Audacious
|
Sv: Ville du tatt med barna på politiske demonstrasjoner?Lykken, jeg tilbrakte de neste par timene på kafé sammen med en fra demoledelsen, han hadde snakket mye med politiet både før, under og etter. Derfor vet vi det.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|