Sv: Påsketur?
Er du heeeeelt sikker på at fjellet er uaktuelt? Er du ikke det minste eventyrlyste og interessert i å utfordre deg selv og fordommene litt?
:vil gjerne treffe aC og gutta i påskeferien:
Jeg klarte ikke dy meg, siden jeg fordomsfullt har unngått høyfjellshotellferier helt siden jeg var 7 år, bare for å oppdage at det var himmelsk å dra på slike turer som alenemor med barn. Så bare for sikkerhets skyld, så spesifiserer jeg hva jeg liker:
- masse plasking i bassengområder, tilgjengelig anytime og med mulighet for å eventuelt loffe rett tilbake til rommet og dusje i koselige omgivelser uten pes
- komme til ferdig frokost og middag, med masse deilig mat
- renne på akebrett med småtasser
- frisk luft og masse lys
- mitt barn likte faktisk veldig godt barnedisko, ballongfester, påskekyllinglaging med mere, og jeg spiste noen kameler og lot ham få ha det gøy
- vi likte alle å spise påskegodt og kakao ute i snøen, uten å måtte gjøre mer enn å gå 10 meter fra rommet vårt 
- det var moro å prøve noe helt nytt og annerledes og oppdage at det fungerte det også! :mestring:
Nå skal det sies at jeg har ennå ikke hatt mage til å faktisk være på et høyfjellshotell i selve påskeferien, så vi har vært der i palmehelga og de dagene de fleste ikke har fri (reist hjem skjærtorsdag). Og for sikkerhet skyld kombinert det med utenlandstur i selve påska. 
|