Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Snåsamannen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 15:51   #8
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snåsamannen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

At det var?!? Jeg tror dette er humbug og vissvass og har ikke uttalt meg tidligere i tråden.

Det var meg de mente, tror jeg, Teofelia, og som du ser i Olympias sitat så hadde jeg bare sagt at jeg tror han har spesielle evner på det mellommenneskelige plan. Ikke overnaturlige, men uvanlig gode. Akkurat som det finnes folk som klarer å legge sammen utrolig mange tall utrolig fort, eller lett lærer seg et hundretalls språk, så tror jeg at en veldig god forståelse for hva som foregår i hodet og "sjelen" til et menneske er et sjeldent, men helt reelt talent.

Og jeg tror at hvis de bruker den egenskapen til å hjelpe folk å løse opp i knuter, spenninger og floker, takle sykdom, møte behandling, så hjelper det i riktig retning helbredsmessig. Jeg tror at en som går til cellegiftbehandling uten stresshormoner rasende rundt i kroppen og uten muskelspenninger fra topp til tå, med en mental mestringsstrategi for kvalmen og generelt ro i kropp og sinn, har bedre sjans til å lykkes med behandling. Et dytt i riktig retning. For noen det dyttet som skal til, for noen ikke nok.

Emneord
healing, tro, voodoo

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:18.