|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva gjør du ved henting og levering? | |||
Jeg låser bilen og tar med meg alt av verdisaker inn. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
15 | 9,15% |
Jeg låser bilen, men lar veske og annet ligge i bilen. |
105 | 64,02% |
Jeg låser ikke bilen, og tar kun med barn og dets ting, mine blir liggende. |
32 | 19,51% |
Jeg lar bilen stå med nøkkel og motor i gang, så bilen er varm til videre kjøring. |
1 | 0,61% |
Jeg har ikke bil. |
7 | 4,27% |
Dustepoll |
4 | 2,44% |
Deltakere: 164. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Javel
|
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Bor sånn halveis på landet, og kjenner de aller fleste i barnehagen. Så her låser jeg om jeg legger veska igjen i bilen. Har jeg ikke veska med står bilen ulåst. Men jeg tar alltid med meg nøklene.
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Før låste jeg og lot veska ligge igjen i bilen. Helt til jeg opplevde å finne bilen med knust rute og veska borte, var inne i barnehagen mellom 5 og 10 min. Parkeringsplassen er ikke spesielt skjermet, man må regne med å bli sett der. Den ligger også i et boligfelt, ikke noe sted folk tilfeldigvis reker forbi. Likevel holdt de den nok under oppsikt, og slo til idet jeg gikk inn døra. Kommer ikke til å forlate noe av verdi i bilen igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
villende
|
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Litt vanskelig å svare på siden jeg stort sett aldri har med annet enn førerkort og mobil når jeg henter med bil. Det tar jeg med inn siden jeg har det i en lomme. Har jeg en sjelden gang med veske blir den liggende, men daå en slik måte at den ikke er synlig utenfra. Jeg låser alltid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Barnehagen til minsten er virkelig på landet, men jeg låser bilen når jeg er inne og leverer ja.
![]() |
#65 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Jeg må bare si lykke til til de som prøver seg å forsere det berget av ikea-bag, diger dameveske, løse poser og hva-har-du som man må komme eg gjennom for å finne mine verdisaker.
![]() |
#66 |
Borte
|
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Jeg låser, men lar veska ligge igjen.
![]() |
#69 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Tidligere så pleide jeg bare å låse bilen og la veska ligge, men etter at de ansatte i barnehagen advarte og sa at det hadde vært tyverier på parkeringsplassen, har jeg begynt å ta med meg veska.
![]() |
#70 |
Nattrangler
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Jeg låser ikke bilen, og tar kun med barn og dets ting, mine blir liggende.
![]() |
#72 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Jeg låser ikke bilen, og tar kun med barn og dets ting, mine blir liggende
![]() |
#73 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Jeg lar bilen stå igjen hjemme.
![]() |
#74 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?For å si det enkelt: Selv hjemme i egen gårdsplass så låses bilen alltid, og vi går ikke fra verdisaker i den, ei heller ting som noen kan tro inneholder noe av verdi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Låser så og si aldri bilen..men tar alltid ut nøkkelen. Verdisaker må gjerne ligge igjen..
![]() |
#76 |
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Stopper bilen, en selvfølge for meg. Å "nøkkelen" ligger alltid i lommen på jakken så bilen låser seg selv.
![]() |
#77 |
|
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Jeg sykler. Sykkelen står ulåst utenfor barnehagen, men jeg skrur av lysene.
![]() |
#79 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan etterlater du deg bilen ved henting/levering i barnehage?Lar bilen stå ulåst, og alle verdigjenstander blir liggende. Stanser alltid bilen, men en kort periode lot jeg den stå på tomgang fordi jeg hadde problemer med å få den igang igjen. |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|