|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Audacious
|
Jeg er i prinsippet veldig enig med Høst. Vi har jo tross alt fått vår opplæring samme sted....
|
|
|
#2 |
|
Har fått viljen sin
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
......og kva er det som skjer i denne tråden? Her blir ingenting rapportert eller redigert.
|
|
|
|
#5 |
|
Har fått viljen sin
|
De viser bare hvor tolerante de er. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
"De"
|
Nå lo jeg alvorlig høyt!!
*sitter på hendene*
|
|
|
#8 |
|
Hertuginne
|
Dette er jeg veldig enig i. Nettsteder har sine regler, og dem får man overholde. Men problemet oppstår når noen får en type beskjed, andre får andre signaler. Noen blir redigert så fort de kaller noen nepe mens andre får kalle folk for mye verre skjellsord, som f.eks. hore. Litt slingringsmonn blir det jo alltid, all den tid man har mer enn en moderator, men når forskjellsbehandlingen blir svært uttalt og over lengre tid, da synes jeg man må få reagere. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ad astra
|
Men jeg kan ikke finne noe som er redigert vekk? Forresten, kunne du ikke vært så snill å rettet opp alle skriveleifene mine med det samme? Det heter selvsagt ikke medlemm....
|
|
|
#10 |
|
Epikur
|
Det er vel nettopp det jeg har gjort? Ser du godt etter, skal innlegget ditt (et utmerket innlegg, forøvrig) være språkvasket.
|
|
|
#12 |
|
Sliter med tastaturet
Skal du seriøst sitte og rette skrivefeil?? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Sliter med tastaturet
*likerdetikke* |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
Hjelpes!!! Jeg håper det er kødd! Hvis jeg blir rettet for skrivefeil i mine innlegg, vil jeg tolke det som krenkende! |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, nynorsk, panda, skrivefeil, unevnelig forum |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|