|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
villende
|
Sv: "Flaue" julegaverHvorfor rosa elefanter? Og hvorfor 15?! Jeg er blitt forskånet for pinlige gaver. Men jeg er heller ikke så opptatt av at gavene skal være romantiske, bare det er noe jeg ønsker meg eller ikke var klar over at jeg faktisk ønsket meg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: "Flaue" julegaverVi har ei tante som alltid gir de merkeligste gaver. Det burde vært flaut for henne, men hun er bare sånn. Så det har blitt en kilde til rå latter på julaften. Hun feirer ikke sammen med oss altså ;) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: "Flaue" julegaver
Det var 15 stykker i pakken vel.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
både her og der
|
Sv: "Flaue" julegaverMannen gir meg helst bøker eller filmer han har lyst på selv, og som jeg ikke nødvendigvis ønsker meg: schikkelig romantisk: En gang pakket jeg forresten opp biblioteksbøker. Tanken bak var å gi bort leseropplevelser. Vet ikke helt hva jeg syntes om det.
|
|
|
#6 |
|
En Som Trener
|
Sv: "Flaue" julegaverJeg hadde lyst til å kjøpe en slik til mannen i julegave i år, men med hensyn til barna, mine søsken med samboere og ikke minst mine foreldre, så tror jeg allikevel at jeg lar det være!
|
|
|
#7 |
|
*_*
|
|
|
|
|
#8 |
|
Glad
|
Sv: "Flaue" julegaverMamma er dronningen av Nille-nips. Tipper det er noen tanter og onkler som er måtelig fornøyd med det de får fra henne.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|