Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er det til middag i dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-06, 20:24   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg syns ikke heller det måltidet var noe å rope hurra for, nei. Jeg trodde skinken ville være mer spesiell enn den var etter cola-kokingen, og jeg er helt enig angående de hele maiskornene. Ellers syns jeg puddingen var ok. Minstemann her kunne ikke smake på den om han så hadde villet, på grunn av eggallergi.

Jeg angrer forresten på at jeg kastet colakraften likevel. Jeg hadde tenkt å ta vare på den til svartbønnesuppe. Men så tenkte jeg at den nok bare kom til å ta plass i fryseren og at jeg aldri kommer til å lage den. Og hvor finner jeg svarte bønner? Men da jeg ble sulten igjen, angret jeg, og kom på at jeg faktisk er veldig glad i bønner og at jeg sikkert ville like denne suppen. Jaja, gjort er gjort.

Hyacinth er aktiv nå  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.