|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#182 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter
Så da ga du vel ikke Canto prikk heller da? Fakta som jeg har funnet på selv, det må du nesten forklare. Jeg er så "dum og idiotisk" at jeg ikke fikk med meg den der. |
|
|
|
|
|
#183 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, jeg har aldri prikket Canto. Som jeg sa i tråden respekterer jeg at han ikke liker det.
Ja, hvis du fortsetter å vise lemfeldig omgang med sannheten og slapp kildeføring så var det dumt å si at det er nettopp det du jobber med, og skal være god på. Akkurat som det ville vært dumt av meg å stå frem som biolog om jeg hadde villet bruke forumet til å argumentere for kreasjonisme. Jeg har ellers ingen aversjoner mot journalister -snarere tvert i mot -men kan endre mening.
Takk for oppklaringen! Jeg er svak på litteratur så den så jeg ikke. Hvis du ellers mener jeg har høyreekstreme sympatier tar du feil på en veldig morsom måte.
|
|
|
|
#184 |
|
Hogger i stein
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterTittel: Rovdyret Ulvefar Sist redigert av Fargo : 30-11-08 kl 01:43. |
|
|
|
|
|
#185 |
|
flisespikker
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterJeg synes det er nesten rørende å se menn bekle nesten alle rollene i en klassisk FP-krangel. Tenk, det er forskjell på personlighetene blant dem også!
|
|
|
#186 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
|
|
|
#187 |
|
Hogger i stein
Hver gang jeg vil gi deg en prikk, så får jeg beskjed om at jeg ikke kan gi deg på nytt. |
|
|
|
|
|
#190 |
|
Hogger i stein
Det var selvfølgelig en grønn prikk jeg mente, om du var i tvil. |
|
|
|
|
|
#191 |
|
flisespikker
|
|
|
|
#193 |
|
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterBare sånn for å presisere, at jeg muligens kan rødprikke pga. utålelige fotballsympatier betyr ikke at jeg faktisk gjør det. Og nå aner jeg ikke hva tråden handler om. Kan noen enlighten me? |
|
|
|
|
|
#194 |
|
Nattrangler
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterHar aldri rødprikket og skjønner ikke helt vitsen med dem, har jeg ikke noe positivt å si så lar jeg heller være. Er jeg uenig med noen så tar jeg det heller i tråden.
|
|
|
#195 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter[quote=alfaCharlie;1329729]Bare sånn for å presisere, at jeg muligens kan rødprikke pga. utålelige fotballsympatier betyr ikke at jeg faktisk gjør det. Og nå aner jeg ikke hva tråden handler om. Kan noen enlighten me?[/quote] |
|
|
|
|
|
#196 |
|
Dramaking
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
I korte trekk; En ny forumbruker (dvs.bruker med få innlegg) ser at det er et prikkesystem på et forum, noe som tydelig har med hvilket rykte man har/får på forumet. Brukeren synes det er for mye fokus i samfunnet generelt på å finne, og å påpeke feil og mangler hos folk. Dette henleder han til å lure på hva tanken bak dette systemet var.. Deretter blir han utsatt for landgangen i Normandie. Så var det en guttegjeng som noen trodde holdt på å brake sammen, men som endte opp med å gå å ta en øl. |
|
|
|
|
|
#197 |
|
Dramaking
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterFargo: |
|
|
|
|
|
#199 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterHvordan ble denne tråden om til en kose-schmose?
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, prikkesutring, rødprikking |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|