|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Dramaking
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter
Men, er det et stort problem i samfunnet i dag? At vi er alt for inkluderende? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
saftig
|
Ikke på dette forumet, vel?
Hva har det med saken å gjøre?
|
|
|
#3 |
|
Tankefull
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter190.503 grønne, 1.471 røde og 2.848 grå. (Siden starten)
|
|
|
#4 |
|
Ekvilist
|
Siterer dette innlegget jeg. Sånn omtrentlig 0,7% av prikkene som gis på FP er røde. Til sammenligning er omtrent 70% av tilbakemeldingene barn får av voksne negative, hvis det jeg lærte i pedagogikken var riktig. Hovedinnleggers poeng i forhold til at man bør være flink til å fokusere på det postive er jeg enig i. Slik jeg leser tallene så er vi ganske flinke til å gi positive tilbakemeldinger her på FP?
|
|
|
#5 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og av de prikkene jeg har fått, har 12 promille vært røde. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Det kan være et hint. Heldigvis er det valgfritt om man vil ta hintet eller ikke. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Mother of Dragons
|
Som flere av de mer kontroversielle brukerne her sier: Det er på innlegg med litt kvasse meninger man både får røde og grønne. Nå ser jeg at du har to grønne prikker under avataren din, så du har jo godt rykte i forhold til at du ikke har så mange innlegg.
|
|
|
#8 |
|
© All rights reserved
|
Selvfølgelig kan man rødprikke for smakløse avatarer. Alt som lukter av Man. U, foreksempel... Hva synes du om .........s innlegg?
Man rødprikker altså om man er negativ til vedkommenes innlegg, ikke pga at brukeren er domm såmm ett brø. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dramaking
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
1: Jo. På dette forumet. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
By the Sea
|
De må vel tas personlig? Ellers er det jo ikke et oppdragende smekk over fingrene, vel!
Alle sammen, nå: "We looove you too, Jooooikaaa!"
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, prikkesutring, rødprikking |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|