|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor mye penger legger dere i gave til hvert enkelt av barna deres? | |||
Under 200 kr |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 0,76% |
200-500 kr |
27 | 20,61% |
500-1000kr |
55 | 41,98% |
1000-1500 kr |
29 | 22,14% |
1500 - 2500 kr |
18 | 13,74% |
Over 2500 kr |
1 | 0,76% |
Deltakere: 131. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Tror vi ligger på ca 500-1000 kr hver, men dette kan variere fra år til år avhengig av hva de trenger og ønsker seg.
![]() |
#22 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Mine er jo fortsatt så små, at om ikke de hadde fått gave fra mamma og pappa, så hadde de ikke savnet det heller. men mellom 200-500 ligger vi på. Barna er 2 år, og andre er 4 mnd når julaften er
![]() |
#23 |
Leser
|
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Oi, nå har jeg krysset feil. Krysset for 300,- men vi gir som regel ikke gaver til barna våre så de får som regel for 0,-.
![]() |
#24 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Jeg har ikke noe fast beløp. Jeg foretrekker å gi store ting til jul og bursdag så det styres jo litt av behov. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Jeg vil tro mellom 500-1000 i år. Vi har ikke bestemt hva vi skal gi poden, vi lar besteforeldrene forsyne seg av ønskelisten først.
![]() |
![]() |
#26 |
blid
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Det varierer litt ut i fra ønskelista og hva de trenger, men rundt en tusenkapp har vi nok ligget. I år trenger størstejenta ny skidress og den havner nok under juletreet. Hun hadde jo uansett fått den så da kan det hende at summen på julegaven hennes overstiger tusenlappen. Jo større ungene blir, jo dyrere blir ønskelista
![]() |
#27 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Vi har ikke noe fast beløp, og siden vi bare har ett barn trenger vi heller ikke tenke på at det skal være likt. Vi ender vel på et sted mellom 1500 og 2500, alt etter hva hun ønsker deg og hva vi finner. Jeg kan også finne på å pakke inn noe hun trenger og ville fått uansett (ski, klær osv). |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Det varierer. I fjor fikk de veldig dyre ting, men ting de virkelig ønsket seg, som kommer til å vare i mange år.
![]() |
#29 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Det varierer. Vi har jo fem barn. Så flere tusen til de hver har ikke vi råd til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?
Samme her.
![]() |
#31 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?
Ja, der er jeg helt enig.
![]() |
#32 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Det varierer, men det pleier som regel å bli rundt tusenlappen. I fjor klarte jeg å holde meg litt under og var fornøyd med det. Gir vi ting de trenger så blir det kanskje dyrere, men jeg ser ikke noe poeng med å legge seg på 1500 kr fast per barn, det blir 6000 kr bare til de. Jeg har andre å kjøpe gaver til.
![]() |
#33 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Det varierer veldig hvor mye gaven til Vesla koster. I år blir det nok mellom 1000 og 2000 eller mer siden vi har fotoapparat i tankene.
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Det varierer etter hva de trenger og ønsker. I tilegg har de to eldste bursdag i desember,så av og til blir det en ekstra dyr gave og en rimlig gave.
![]() |
![]() |
#36 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Rundt 4-500,- kroner. Hun får så mye ellers i året, og bare pakkekalenderen hennes kom på sikkert 1000,- kroner i fjor.
![]() |
#37 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Rundt 200-500kr.
![]() |
#38 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Varierer fra rett under 1000,,- lappen til 1500,-/2000,-
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mye penger legger dere i gavene til hvert enkelt barn?Ungene mine er så små at de ikke har noe begrep om hva ting koster. Så nå bruker vi 500+ pr unge. I fjor fikk de mindre. Regner med at det blir større summer etter som de blir eldre. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
julegaver |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|