|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra "farlige slankeråd for ammende": Hva forbinder du med ordet slanking?@Polyanna: Det kommer vel an på om man må gå ned i vekt for å få lavere blodtrykk?
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Sv: Spinoff fra "farlige slankeråd for ammende": Hva forbinder du med ordet slanking?Jeg har kommet til det stadiet at jeg nesten blir glad når noen sier de slanker seg. De kaller i alle fall en spade for en spade. Det er relativt mange som driver med aktiv slanking som likevel velger å si at de "tenker helse og kosthold", "legger om livsstilen" eller (verst av alt) "bruker fornuft". Jeg kan ikke forstå annet enn at det må gjøre det vanskeligere for dem som faktisk KUN tenker "helse og kosthold" og ikke vektreduksjon, å bli tatt på alvor.
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinoff fra "farlige slankeråd for ammende": Hva forbinder du med ordet slanking?
Jo, men det var i farten den eneste gode grunnen jeg kunne komme på til å legge om kostholdet, hvis man ikke tenkte vekt.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|