|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra "farlige slankeråd for ammende": Hva forbinder du med ordet slanking?Jeg har ingen vekt- eller kroppsissues og kunne fint kalt livsstilsendringskjøret mitt for slanking, men jeg forsøker å kalle det for livsstilsendringskjøret for å unngå misforståelser. Jeg kaller egentlig alle forsøk på vektreduksjon for slanking, helt uavhengig av metoden som benyttes, selv om man insisterer på at vektreduksjon bare er en bivirkning.
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Spinoff fra "farlige slankeråd for ammende": Hva forbinder du med ordet slanking?
Amen.
|
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Spinoff fra "farlige slankeråd for ammende": Hva forbinder du med ordet slanking?
Men det er jo egentlig det samme?
Sånn tenker jeg også. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Spinoff fra "farlige slankeråd for ammende": Hva forbinder du med ordet slanking?Nei, ikke i mitt hode: slanking er "grapefruktkur" eller annet fjas, GR inkludert, som ikke innebærer varig endring, men jojovekt. Livsstilsendring av den varige sorten med vektnedgang som positiv bivirkning er noe annet. I mitt hode innebærer ikke slanking fysisk aktivitet eller helsefremmende aktivitet i det hele tatt, det er bare ensidig og tullete.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Jeg har problemer med å se hvordan "grapefruktkurer" kan sammenlignes med GR/Libra og slike kurs?
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinoff fra "farlige slankeråd for ammende": Hva forbinder du med ordet slanking?For meg er også "slanking" en bevisst vektnedgang, eller en livsstilsendring som man gjør hovedsaklig for å bli slankere. Og så finnes det sunnere eller usunnere varianter av det.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|