|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?Ja, innlegget ditt og spesielt denne setningen nednefor forteller meg en hel del om hvordan du er skrudd sammen:
Jeg ser at antagelsene mine stemte veldig bra. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?Jeg har barn som spiser det meste, så det er ikke et stort problem. Begge har i perioder vært skeptiske til kjøtt, men har spist godt av grønnsaker og fisk. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?Jeg tror ikke det alltid er så enkelt at enten er barnet småspist og kresen, eller så spiser det alt/ det meste. Det er mange barn som liker ting hjemme, men ikke hos bestemor, for der får de noe annet. Eller som spiser grønnsakssuppe i barnehagen, men ikke hjemme. (Eller som går tre kilometer på tur med andre, men er foreldrene der er de slitne etter 500 meter.) At det finnes barn i begge ytterkanter er det ingen tvil om, men jeg tror også det er mange faktorer rundt som kan påvirke. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?
Hvilke antagelser, Skremmern? Du fremstår som en stor og skummel skremmer, men klarer ikke å svare på de spørsmålene jeg stilte over her. Du babler om hvordan jeg er skrudd sammen og om dine antagelser. Hva er feil med at mine barn spiser alt? Om jeg skulle gitt dem brødskive ved en protest på maten, ja da har jammen meg de også blitt småspiste på annen mat.
|
|
|
#5 |
|
Sv: Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?For ordens skyld, så mente jeg bortskjemt i matveien over her, ikke generelt.
|
|
|
#6 |
|
Ringskrømt
|
... Sist redigert av Skremmern : 11-11-08 kl 00:37. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Javel.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|