|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan får jeg koblet ut lyden på dørtelefonen/ringeklokka?Vi har også kobla ut klokka.
![]() |
#22 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvordan får jeg koblet ut lyden på dørtelefonen/ringeklokka?Det virker! Jeg hørte noen i trappeoppgangen, og fikk akkurat et lite glimt av et skjelett som løp sin vei. Sist redigert av Mei : 31-10-08 kl 19:46. Årsak: pinlig stavefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan får jeg koblet ut lyden på dørtelefonen/ringeklokka?Flinkis!
![]() |
#24 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvordan får jeg koblet ut lyden på dørtelefonen/ringeklokka?
Jeg tror du har rett Bada-Bing, høyttaleren er sikkert for porttelefonfunksjon. Men de røde og blå er nok strømmen, så det er nok derfor det funket å ta ut en av dem.
![]() |
#27 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Hvordan får jeg koblet ut lyden på dørtelefonen/ringeklokka?Jeg rakk en kjapp butikktur og fikk tak i godteri til skjeletter og spøkelser, samt litt sjokkis til meg selv. Ringeklokka er satt på igjen
![]() |
#28 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvordan får jeg koblet ut lyden på dørtelefonen/ringeklokka?Det må jeg si. Hørte et gjeng i trappa igjen, og løp til "snokehullet" for å få med meg reaksjonen når de ringte på og ikke hørte noe. Den veloppdragne guttungen leste på dørskiltet først (!) og ringte ikke på. Regner med han hadde fått beskjed om å ikke ringe på hos de som har barn, for det samme gjentok seg hos naboen over gangen!? Det er jo litt sært. Det står jo ikke fødselsdato på døra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvordan får jeg koblet ut lyden på dørtelefonen/ringeklokka?So much for veloppdragne unger |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Har bakt søte kaker
|
Fortell, fortell?! Hva gjorde du? Tok du på deg heksemaske og skremte livskiten ut av de, gjorde du, gjorde du?
![]() |
#31 |
Har fått viljen sin
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvordan får jeg koblet ut lyden på dørtelefonen/ringeklokka?Eller trengte du ikke heksemaska kanskje?
![]() |
#33 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#40 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan får jeg koblet ut lyden på dørtelefonen/ringeklokka?Hva skjedde da? |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|