Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-08, 22:57   #721
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Klarte ikke stå i mot presset

Kjole/tunika til jul

Og kul topp

Gammel 25-10-08, 15:31   #722
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg endelig funnet den perfekte dunjakken! Denne er så lekker på. Über upraktisk farge, men når den kan vaskes i maskin og tromles (må det pga duna) kan jeg leve med den til en pris av 800,-!

Måtte ta bilde i butikken å sende til sambo for godkjenning, så her er den på:
:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 25-10-08, 18:20   #723
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Nå har jeg endelig funnet den perfekte dunjakken! Denne er så lekker på. Über upraktisk farge, men når den kan vaskes i maskin og tromles (må det pga duna) kan jeg leve med den til en pris av 800,-!

Måtte ta bilde i butikken å sende til sambo for godkjenning, så her er den på:
:

Kjempefin kokosbolle!!
Hvor har du handlet den?

Du kledde den forøvrig veldig godt.

Gammel 25-10-08, 19:18   #724
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpt meg støvletter. Ikke noe god kvalitet, men fine til det jeg vil bruke dem til - og billige da...

Gammel 25-10-08, 20:38   #725
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Fikk disse av moder'n i dag.

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 25-10-08, 20:46   #726
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Fikk disse av moder'n i dag.

Stilig hæl! Merke? Hvor er de kjøpt?

Psst! Gratulerer som røykfri

Gammel 25-10-08, 20:56   #727
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

El Naturalista, kjøpt på Skoringen.

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 25-10-08, 21:39   #728
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Kjempefin kokosbolle!!
Hvor har du handlet den?

Du kledde den forøvrig veldig godt.

Kjøpte den på en lokal butikk her hos svigermor. Den er fra Vero Moda. Virker veldig god med 70% dun og "solid" stoff på utsiden.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 25-10-08, 22:17   #729
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har kjøpt tights: http://store.nike.com/index.jsp?cp=E...21/pgid-170411

Og en t-skjorte som ligner veldig på denne: http://shop.adidas.co.uk/product/204...Tee/detail.jsf

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 25-10-08, 23:06   #730
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpt meg 6 stk håndklær.
3 lilla og 3 sorte.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-10-08, 11:41   #731
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt denne.

Jålebeinet er aktiv nå  
Gammel 26-10-08, 20:30   #732
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Stilig ! Elsker Mulberry

Gammel 27-10-08, 09:04   #733
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lekker veske,Jålebeinet.

nikki er ikke aktiv  
Gammel 27-10-08, 22:53   #734
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt kjole i bursdagspresang til meg selv, jeg. Den kommer til å bli fin når jeg tar vekk sløyfa på brystet, tror jeg - puffermene får være nok stæsj.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 27-10-08, 22:55   #735
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har kjøpt kjole i bursdagspresang til meg selv, jeg. Den kommer til å bli fin når jeg tar vekk sløyfa på brystet, tror jeg - puffermene får være nok stæsj.

Kjempekul kjole, i en knallfin farge! Enig i at sløyfa er overflødig. Hvor kjøpte du den?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 27-10-08, 22:56   #736
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så fin, Elinblu.

Har ikke du nettopp født, a? Du ser flott ut!!

Gammel 27-10-08, 23:00   #737
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Kjempekul kjole, i en knallfin farge! Enig i at sløyfa er overflødig. Hvor kjøpte du den?

Hm, hva heter den butikken, da - det er en av dem jeg alltid blander sammen. Lene V er det visst, og Phobia heter merket.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 27-10-08, 23:02   #738
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Den uendelige shoppingtråden 5

Kjempefin Elinblu!

Botero er ikke aktiv  
Gammel 27-10-08, 23:39   #739
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Den uendelige shoppingtråden 5

denne er på vei til meg fra Kamille!! jipi

Botero er ikke aktiv  
Gammel 28-10-08, 15:45   #740
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Shoppa juleklær til kasper.
Alt er calvin Klein

å tommy hilfiger genser til meg

Chablis er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59.