Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du vinteren?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Liker du vinteren?
Ja! Jeg elsker snø og is, og synes vinter er nydelig. 47 48,96%
Nei. Vinter er vel byrden vi må bære for at vi har olje. Kan jo ikke få alt heller. 47 48,96%
Årstider? Huh? Det har jeg aldri tenkt over. Går det an å bry seg om sånt? 2 2,08%
Det angår meg ikke - jeg er heldig og bor utenlands, hvor vinter ikke er et issue. 0 0%
Deltakere: 96. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-08, 15:36   #11
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker du vinteren?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Du prater som om det var søndag hele vinteren jo. Hva skjedde med onsdag kl 07.00, hvor t-banen står på grunn av snøfallet og man skal på jobb?

:har permisjon:

Da har man på seg gode, varme, (matchende!) klær, en kopp kakao fra kiosken og en god bok tilgjengelig i veska. Også nyter man at man plutselig fikk en time til overs som kun kan brukes til en selv. Ingen barn, ingen mann, ingen sjef. Bare deilige Oslo Sporveier som atter en gang sørget for litt egentid når man minst ventet det.

(Forøvrig er jeg så krampeekkel at jeg svært sjelden klarer irritere meg over forsinkelser på t-banen heller. Jeg har bodd i Sør Afrika. Der opererte de med begrene "just now" (les: innen 6 timer), "now" (les: innen 12 timer) og "now now" (les: innen 2 timer). Ingen og ingenting var noensinne presis. Ikke i nærheten en gang. Jeg, som hvit, kunne hverken ta taxi eller tog og holdt på å bli sprø av den begrensede bevegelsesfriheten. Der og da lovet jeg meg selv å aldri klage over at t-banen var 30 minutter forsinket. I tillegg lærte jeg meg å alltid ha en bok tilgjengelig for uplanlagte pauser.)

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.