|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
saftig
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg
Fikk du ikke med deg det jeg skrev lenger opp? Kvalitet og pris henger ikke alltid sammen.
|
|
|
#2 |
|
ekstremt trøtt
|
Så du har prøvd coop-dressen da?
Jeg syns det er rart at enkelte tror at dyrt=bra.
|
|
|
#3 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg5 åringen min hadde europrisdressen i fjor og var ikke våt eller kald en eneste gang som jeg kan huske. Dressen var slitt på slutten av vinteren, men da hadde han brukt den hver dag i 6 mnd så jeg syns det var veldig bra. Myk og god dress som er lett å bevege seg i. Har kjøpt samme dress i år også. Det var slitestyrken som gjorde at den ikke kom på topp, men til 400 kr har man mulighet til å kjøpe en ny dress hvis den blir ødelagt før vinteren er over.
|
|
|
#4 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degVi har hatt mange Reima-tec, et par fra Troll, en Ticket og to Reflex som har vært omtrent like gode alle sammen. I tillegg har vi hatt et par billigere ekstradresser, men de har ofte vært tunge, tykke og klumpete. De vi har vært mest fornøyde med fra ca 4 år og oppover er Ticket og Reflex, men til de minste synes jeg Reima er suveren. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ringskrømt
|
Jo, jeg gjorde det, men jeg er litt uenig, for som regel så gjør det det.
Nei, og billig er ikke nødvendigvis like bra.
Nei, det har jeg ikke, jeg kjøper ikke dresser fra kjedebutikker. Jeg har derimot prøvd andre såkalte billigdresser og de stiller virkelig ikke i samme klasse som f.eks. Reima. Jeg har hørt negative ting om Coop-dressen, så det at du er fornøyd betyr ikke dritbra dress. Coopen er stivere enn Reimaen også. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degJeg er kjempefornøyd med dressen kjøpt på Bogerud tekstil. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
ekstremt trøtt
|
Jeg har ikke prøvd dressen fra coop, men vet at de har flere forskjellige dresser. Du vil ikke høre på andre som sier at coopen ikke er stivere.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|