Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-08, 22:22   #1
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes det er rart at enkelte ikke ser koblingen mellom bedre kvalitet og pris.

Fikk du ikke med deg det jeg skrev lenger opp? Kvalitet og pris henger ikke alltid sammen.

Gammel 03-10-08, 22:28   #2
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg handler ikke ytterklær fra kjedebutikkene, så ja, fordi det er en Coop-dress. Men det fordi-et kommer jo av en grunn, og den grunnen heter dårlige erfaringer.

Så du har prøvd coop-dressen da?

Jeg synes det er rart at enkelte ikke ser koblingen mellom bedre kvalitet og pris.

Jeg syns det er rart at enkelte tror at dyrt=bra.

Gammel 03-10-08, 22:31   #3
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

5 åringen min hadde europrisdressen i fjor og var ikke våt eller kald en eneste gang som jeg kan huske. Dressen var slitt på slutten av vinteren, men da hadde han brukt den hver dag i 6 mnd så jeg syns det var veldig bra. Myk og god dress som er lett å bevege seg i. Har kjøpt samme dress i år også. Det var slitestyrken som gjorde at den ikke kom på topp, men til 400 kr har man mulighet til å kjøpe en ny dress hvis den blir ødelagt før vinteren er over.

De reimadressene jeg har hatt har vært mye tyngre enn denne dressen og ikke noe mer slitesterke. Nå skal det sies at det er eldre modeller jeg har hatt i hus.

Gammel 03-10-08, 22:41   #4
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har hatt mange Reima-tec, et par fra Troll, en Ticket og to Reflex som har vært omtrent like gode alle sammen. I tillegg har vi hatt et par billigere ekstradresser, men de har ofte vært tunge, tykke og klumpete. De vi har vært mest fornøyde med fra ca 4 år og oppover er Ticket og Reflex, men til de minste synes jeg Reima er suveren.

Reflex koster forresten omtrent 1/3 av Troll og Reima, den er et godt kjøp.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 22:37   #5
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Fikk du ikke med deg det jeg skrev lenger opp? Kvalitet og pris henger ikke alltid sammen.

Jo, jeg gjorde det, men jeg er litt uenig, for som regel så gjør det det.

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Dyrt er virkelig ikke alltid kvalitet.

Nei, og billig er ikke nødvendigvis like bra.

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Så du har prøvd coop-dressen da?

Nei, det har jeg ikke, jeg kjøper ikke dresser fra kjedebutikker. Jeg har derimot prøvd andre såkalte billigdresser og de stiller virkelig ikke i samme klasse som f.eks. Reima. Jeg har hørt negative ting om Coop-dressen, så det at du er fornøyd betyr ikke dritbra dress. Coopen er stivere enn Reimaen også.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 22:42   #6
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg er kjempefornøyd med dressen kjøpt på Bogerud tekstil.
Er det Boco den heter.
Så lenge ungene er varme og tørre skjønner jeg virkelig ikke poenget med å kjøpe dress til 1500,- eller hva Reima ol koster.

Jeg kjøpte en såkalt vanntett dress en gang ( husker ikke merke) og har aldri opplevd maken til møkkadress.
Ja, til gummi i baken og knærne + uttagbart for.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 23:04   #7
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Standard

Nei, det har jeg ikke, jeg kjøper ikke dresser fra kjedebutikker. Jeg har derimot prøvd andre såkalte billigdresser og de stiller virkelig ikke i samme klasse som f.eks. Reima. Jeg har hørt negative ting om Coop-dressen, så det at du er fornøyd betyr ikke dritbra dress. Coopen er stivere enn Reimaen også.

Jeg har ikke prøvd dressen fra coop, men vet at de har flere forskjellige dresser. Du vil ikke høre på andre som sier at coopen ikke er stivere.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:59.