Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

High School Musical

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-08, 11:09   #11
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: High School Muscial

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Objection, Your Honor!

Jo, tematisk sett minner det mye om Grease og andre ungdomsfilmer fra vår tid, men HSM mangler mye av sjarmen og kvaliteten til Grease.

Dette mener jeg også. Grease tilhører faktisk mine foreldres generasjon like mye som den tilhører min og jeg ser også at den tiltaler de som er barn nå. Jeg tror virkelig ikke HSM kommer til å overleve tre generasjoner. Og selv om det nå sikkert finnes noen som hevder at ikke liker Grease og mener HSM er bedre, så er det ikke til å komme forbi at Grease er en signaturfilm som appelerer til svært mange mennesker i forskjellige generasjoner 30 år etter den ble laget.

Dette minner meg om da jeg så Girls just want to have fun som jeg virkelig, virkelig elsket som barn. Jeg tror ikke jeg kommer til å se den flere ganger, men Grease har fortsatt noe som gjør den severdig når man er voksen og med en godt utviklet kritisk sans.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:58.