Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Babyer i barnehagen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-08, 14:06   #26
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babyer i barnehagen?

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Det er ganske naivt spørsmål dette her skremmern? Har du virkelig aldri kjent at det er slitsomt å være småbarnsmor?? Jeg syns det var deilig når jeg skulle begynne i jobb igjen og kunne få fri fra barna noen timer. Gjøre voksenting og få fokus over på andre områder i livet. Det betyr IKKE at jeg ikke er glad i ungene mine og er en dårlig mor. Jeg savner dem også, og tenker på dem når jeg er på jobb. Og minuttene før jeg skal hente dem i bhg er uendelig lange...

Det er ikke noe vits det du gjør nå. Selvfølgelig blir man sliten, men det har ingenting med saken å gjøre. Jeg er på linje med Hattifnatten her, og mener at babyen sannsynligvis vil få det bedre i barnehagen hvis det er mer ønsket der, men det forandre ikke min grunnoppfatning hvor jeg stiller spørsmålstegn ved at mor eller far blir sur og grinete av å ha permisjon ett år.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:15.