Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Så godt som ferdig med årets julegaver!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-08, 23:13   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Så godt som ferdig med årets julegaver!

De over 50 som har alt, får forbruksting av meg. Øh, oss.

Et fenalår, gavekort på massasje, fotpleie, kinobiletter, gavekort restaurant, museumsbiletter, teater, ja i det hele tatt.

Jeg har kjøpt noen gaver til barna i familien, da det var halv pris på alt i beste lekebutikken i byn. Men det er jo litt dumt å kjøpe gaver så tidlig, hva om de vil bytte de som får den??

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 23:52   #2
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

De over 50 som har alt, får forbruksting av meg. Øh, oss.

Et fenalår, gavekort på massasje, fotpleie, kinobiletter, gavekort restaurant, museumsbiletter, teater, ja i det hele tatt.

Sånn vi gjør det også. Vin er alltid populært. Besteforeldre og oldeforeldre får kjempefin fotokalender med bilder av Lillemann, de vil ikke ha annet. Den fineste gaven de får sier de.

Jeg gjorde meg fort ferdig i fjor også, men enda tidligere ferdig i år. Grunnen til at jeg synes det er greit å gjøre seg ferdig med det "verste" er at i november og desember har jeg oppover ørene med skoleinnleveringer og eksamner. Så da er det så godt å være ferdig med selve gavestresset og bare bruke tiden jeg ikke bruker på skole til koseshopping og andre koseting som har med advent og jul å gjøre. Kosetitte i butikkene mens andre stresser rundt. Mer penger har vi også i desember pga at vi nå har kjøpt litt og litt over en periode.

Grunnen til at jeg ble ferdig idag er at vi var en tur på kjøpesenteret og der hadde de tilfeldigvis "Magiske helgepriser" på den ene lekebutikken. Masse kjempefine leker til knallpriser! Fikk gjort unna julegaver og bursdagsgaver til søskenbarn og fadderbarn (har nemlig ganske mange små søskenbarn som jeg er fadder til..) og tantebarn.
Og noen Devold trøyer til tantebarn til 35% i butikken hos min bror fikk jeg også kjøpt idag. Så må si meg meget fornøyd med dagens shoppingrunde.

Jeg synes der er helt genialt å kunne ha muligheten til å få kjøpt så mange gaver, (det er en del), når man kommer over slike tilbud og magiske priser.

Gammel 14-09-08, 11:59   #3
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Men det er jo litt dumt å kjøpe gaver så tidlig, hva om de vil bytte de som får den??

Ja, det tenker jeg på også.

Gammel 14-09-08, 15:47   #4
Skvetten
Passiv

Standard

Wow!
Tar av meg hatten i beundring, jeg tenker alltid at jeg skal være tidlig ute bare for å ende opp siste uken før jul like stresset som foregående år.

Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 17:08   #5
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Wow!
Tar av meg hatten i beundring, jeg tenker alltid at jeg skal være tidlig ute bare for å ende opp siste uken før jul like stresset som foregående år.

Signerer! Jeg lover "bot og forbedring" hvert år, men ender allikevel opp med å stresse rundt i dagene før jul.

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:05.