|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#383 |
|
Erfaren nok
|
Sv: TORO på sporet!
Jeppers. Det er jo det jeg gjør.
|
|
|
#384 |
|
Yes, we can!!
|
Men det må da være kjøttbollene som tok tid? Hvis det er den med mel/smør-jevning, kraft, tomatpure og tomater så kan det umulig ta mer enn 5 minutt ekstra for selve suppa? Men kjøttbollene tar sikkert litt tid, ja.
|
|
|
#387 |
|
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TORO på sporet!Ja, fortell!!
|
|
|
#388 |
|
saftig
|
Uten noe som helst annet enn tomatsuppe tar den ikke særlig lang tid. Men vi hadde jo egg, som tar tid å få på kok og koke, og kjøttboller. Og det tar jo litt tid å spe og forme.
|
|
|
#389 |
|
Epikur
|
Sv: TORO på sporet!Her er det noen som må lære seg å bruke vannkoker. Når man koker opp vann til suppen og eggene og makaronien i vannkokeren, så går det mye fortere, og man sparer strøm. Jeg bruker jo stort sett boksekjøttboller, så dette er i-en-fei-middag.
|
|
|
#390 |
|
© All rights reserved
|
Boksekjøttboller? |
|
|
|
|
|
#391 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: TORO på sporet!Ja, det lurte jeg også på, da jeg fikk det i betasuppe hos Mim forrige helg.
|
|
|
#392 |
|
saftig
|
Sv: TORO på sporet!Jeg brukte vannkoker, mim.
|
|
|
#393 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TORO på sporet!Vannkoker er et must! |
|
|
|
|
|
#394 |
|
Har fått viljen sin
|
Jeg? Om supersystemet mitt? Ja kanskje det fortjener en egen tråd med bilder og tegn og forklar? Jeg har brygget på det i årevis og fødselshormonene gav meg tydeligvis det kicket jeg trengte for å fullføre. |
|
|
|
|
|
#395 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TORO på sporet!Hoi! Har tatt meg hele kvelden og to glass vin å lese denne tråden. Mange gode tips.
|
|
|
#396 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: TORO på sporet!Kanontråd!
|
|
|
#398 |
|
Epikur
|
Jeg er oppvokst med medisterkjøttboller i tomatsupper, og liker det best. Boksekjøttbollene er helt ok og da får man kraft også. Ellers bruker jeg kanskje mager røkt kjøttpølse i.
|
|
|
#399 |
|
En Som Trener
|
Sv: TORO på sporet!Trenger ikke oppskriftsbok. Man merker oppskriften på FP, kopierer og limer inn i Word-dokument sammen med middagsplan for uken og printer ut. Da er nærmest handlelisten klar også. :i teorien:
|
|
|
#400 |
|
Eklektisk
|
|
|
|
|