|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Politisk korrekt FP?Jeg ser på meg selv som litt nybegynner ennå, men jeg har ennå til gode å oppleve at selve "gjengen" her inne har oppført seg ufint mot meg. Jeg har blitt godt tatt i mot, av alle.
|
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Politisk korrekt FP?
Hvem er gjengen? :nysgjerrig: |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Tvangshygge medfører sensur, om man skal se til et forum mange av oss kommer fra. Noe som er veldig deilig på FP er at man kan få krangle ferdig, legge ting bak seg og gå videre, uten at tråder blir stengt og man må ta til prikker eller PM for å få ut steam. Hver gang noe ble litt hett på forumet som ikke må nevnes med navn, så var tråden stengt i en absurd panikk-reaksjon. Men det er langt fra alminnelig høflighet til tvangshygge.
Det er vel du og de andre rølpejentene på røykehjørnet, antar jeg?
|
|
|
#4 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gjengen er de som av en eller annen grunn har funnet et felleskap i å tro og mene at fotball er noe som helst annet enn et homoerotisk rituale som legitimerer at menn med små tissefanter tar på andre menn med små tissefanter, og som entusiastisk applauderer blind vold som på gata ville ha kvalifisert for ubetinget vann og brød. Definitivt en shady bande!
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work. Sist redigert av Mauser : 25-08-08 kl 11:24. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Hmmm ... Har jeg sagt noe annet?
Nei, bevares, jeg er jo her for å debattere.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|