Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-08, 12:06   #1
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Michayla: Han hørtes litt intens ut. Litt creepy med den der "ongoing" sminkehatinga si.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 12:46   #2
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er enig i at komplimenter fra andre damer varmer mer enn fra menn (jeg har fått et par komplimenter her på FP, faktisk, og de husker jeg godt ).

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 13:13   #3
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Jeg er enig i at komplimenter fra andre damer varmer mer enn fra menn (jeg har fått et par komplimenter her på FP, faktisk, og de husker jeg godt ).

Da gidder ikke jeg å si noe mer om hvor helt uvanlig lekker du er.

Gammel 04-08-08, 13:42   #4
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Tja, jeg bruker ikke noe særlig sminke, men leppestift daglig. Det er det eneste. Føler meg grei nok og mannen sier ofte at jeg er pen, etter snart 10 års samliv så det holder for meg.

Jeg klippet meg forresten skulderkort med litt fancy klipp (til meg å være) for en måneds tid siden etter å ha hatt langt hår i nesten 40 år!! Kun klippet meg skulderkort 3 ganger og en gang superkort. SKikkelig feig.
Venninnnen min skulle klippe seg og jeg ble med så plutselig satt jeg i stolen da...
Men da jeg kom på jobben dagen etter fikk jeg sååå mange positive kommentarer og i dagevis etterpå kommenterte de unge guttene at jeg var så fin og tøff, selv barnahagepersonale, også guttene der kommenterte det!
Så da må det jo ha vært bra. Veldig fornøyd selv.

Gammel 04-08-08, 17:24   #5
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Michayla: Han hørtes litt intens ut. Litt creepy med den der "ongoing" sminkehatinga si.

Han var veldig høflig og søt altså.
Litt rødmende der han snakket.

Er bare jeg som ikke takler at menn snakker så dirkte til meg om mitt utseende. Spesielt når jeg blir mo i knærna av dems utseende

Har jo snakket med han senere og han har overhode ikke vært ekkel.
Bare søt og koselig.

Men jeg følte meg ikke høy i hatten under hans komplimanger, ble så totalt tatt på sengen.

Har hørt mye om han i ettertid og ikke et vondt ord, så han er bare en søt person tenker jeg.
Mange som håper å få han når de skal til tattoo "bula" hehe..

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 18:34   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

... ble så totalt tatt på sengen.

Jeg tenker og tenker, og klarer ikke komme på noe negativt med det.

:koffert:

Hvilken tatoveringssjappe, forresten? :nysgjerrig:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 21:13   #7
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg tenker og tenker, og klarer ikke komme på noe negativt med det.

:koffert:

Hvilken tatoveringssjappe, forresten? :nysgjerrig:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 21:16   #8
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Nei ikke enda, men neste sommer kanskje. Ansiktspen får jeg bestandig høre at jeg er, men jeg liker ikke kroppen min og da følger gjerne resten med.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.