Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?
Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.
Jeg vil veldig gjerne være med i en sånn gruppe. Jeg har ikke vært aktiv i slanketråden her på FP nettopp fordi den er i overkant åpen.
Akkurat nå går slankingen min rett til helvete, og kunne trengt noen å støtte meg på.
Jeg slanker meg ikke, men jobber med en livsstils- og tankeendring som foreløpig ikke går så mye bedre. Kjenner igjen behovet for mer lukket tråd for oppmuntring. Jeg ønsker meg en Helserelatert-liknende del av Medlemssalongen, eller omvendt, at Helserelatert hadde samme inntakskrav. Jeg har høy terskel for å dele rundt dette, det er sårt, privat og tildels flaut. Men jeg ville ihvertfall ikke klart å melde meg inn i et eget lukket fora, terskelen ville blitt altfor høy. Jeg ser for meg at det ville blitt et fora hovedsakelig for de som allerede er i gang, eller "inviteres" med.
Nå skal det sies at jeg er imot et lukket fora for pedagogene også, da jeg veldig gjerne skulle fulgt med på pedagogiske diskusjoner men synes det virker ufint å søke tilgang bare for å lese litt. Jeg har ikke samme interesse av å lese andres slanketråder. Der ser jeg for meg at jeg ville deltatt hvis jeg deltok sammen med slankere i mer generelle tråder om livsstilsendringer, og ble "kjent" der.
Jeg synes forøvrig det ville være helt greit at det var individuelle tråder sammen med fellestråder under Helserelatert, men er enig i at det er litt skremmende å diskutere så såre tema der det kun kreves 5 innlegg uten rødprikker.
Sist redigert av Balanse : 27-06-08 kl 11:59.
Årsak: Freudiansk om paddagogisk?
|