Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vogn til nesten-skole-unger?!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-08, 13:26   #11
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vogn til nesten-skole-unger?!

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Men min 02-unge sykler selv, og syklet selv i fjor også. Allerede i fjor var hun med på sykkelturer på flere kilometer. Tror ikke vi var på turer på mer enn 6-7 kilometer, men det er bra for en femåring, syns jeg. Og jeg tror hun har lært dette og vært i stand til dette fordi vi har latt henne få lov til å sykle, og avpasset turens lengde og hastighet til henne (og broren, men han er to år eldre).

Det er skjelden jeg blir fornærmet, men det ble jeg faktisk nå. Du antyder mer en nok at vi ikke slipper henne til eller trener nok, og jeg forventer ikke at du skal vite noe om oss, men du kan vel kanskje tenke at barn på 6 år er like forskjellige som alle andre. Istedet tar du glatt utgangspunkt i din egen lille boble.
Vi har et 02 barn som sliter med en nakkeskade og dårlig balanse. Hun har endelig tatt godt innpå sine jevnaldrene dette året, men har litt igjen.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17.