Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Dine topp 5 konserter

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-08, 10:52   #11
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dine topp 5 konserter

Jeg har vært på en haug med konserter opp igjennom, men disse er av en eller annen grunn de som sitter igjen, i all sin enkelthet:

1. Susanne Abuel sommeren `02, en fryktelig kjedelig konsert, men det var her jeg traff mannen min, så denne jo bare rage høyt...
2. Tanita Tikaram på Studentersamfunnet i Trondheim vinteren `88. Dette var min aller første konsert og jeg var i ekstase og laaangt under aldersgrensen.
3. Knutsen og Ludvigsen reunion, desember 2003. Det var tre dager før termin med storesøster og jeg var i himmelen over at jeg hadde et barn som unnet meg gjenforeningen av mine barndomshelter. Prepple Houmb dukket dessuten opp på scenen.
4. Åge og Sambandet juni 2007. Det var trøkk det...
5. Utekonsert med Dum Dum Boys sommeren `03, det var hetebølge og midtveis kom det et regnskyll som var så velsignet at en skulle tro det var høyere makter som grep inn.

Og jeg må bare nok en gang fastslå at jeg er en enkel sjel med evnen til å glede meg over de små happeninger livet gir meg.

(Og ja - jeg er trønderpatriot på min hals... )

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.