Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Snø på 17. mai. I Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-08, 21:33   #1
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snø på 17. mai. I Oslo

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Den kjøper jeg, men hva med oss som må slite med både dårlig vær på 17. mai og i tillegg våt og kald sommer? I år er det faktisk meldt litt sol, men kaldt her. Det blir første 17. mai uten nedbør på 9 år.

Du bor der vel helt frivillig? Jeg flyttet sørover for 18 år siden, og det kan anbefales å følge etter .

Gammel 17-05-08, 21:46   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror ungene har det morsomt uansett hvordan været er jeg hvis man bare kler de godt nok. Det er nok heller vi voksne som påfører været et dårligere skussmål enn nødvendig.
Selvfølgelig er det dritkjedelig med regn og surt og kaldt i tillegg, men vi har i allefall kost oss.
Har faktisk akkurat kommet inn etter å ha vært ute siden kl.09 i dag morges. Og det i Oslo.

Og ja, det så ut til at noen foreldre med viten og vilje hadde latt ungen få gå i det ultrakorte skjørtet med den ultratynne strømpebuksa , uten jakke.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-08, 22:01   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvorfor er det OK? Østlandet peker sjeldent nese over andres dårlige vær. Det er jo ikke akkurat vår skyld at det oftere er pent hver, jo lenger sør man kommer.

Jo, det vil jeg påstå. Spesielt din.

(er det noen som har skyldt på noen for været? Det har jeg i så fall ikke fått med meg.)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Flytt da, for faen, hvis været er så til bry.

Sorry, jeg ler.
Og mener fremdeles folk er hårsåre.

Er det ikke lov å erte hverandre for været? Været som alle vet at ingen kan gjøre noe med? Det kan da ikke finnes mer vennskaplig dulting enn dette.

Gammel 17-05-08, 23:03   #4
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Sorry, jeg ler.
Og mener fremdeles folk er hårsåre.

Er det ikke lov å erte hverandre for været? Været som alle vet at ingen kan gjøre noe med? Det kan da ikke finnes mer vennskaplig dulting enn dette.

Jeg tviler sterkt på at noen tar seg direkte nær av det, bæret. I hvert fall ikke mer her enn av kommentarene som kommer frem i HonniKorn- og bør-barn-få-spise-så-mye-is-de-vil-på-17-mai-trådene. Så å påstå at folk er hårsåre blir litt søkt. Været er et diskutabelt tema, som det meste annet.

Gammel 17-05-08, 23:56   #5
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Du bor der vel helt frivillig? Jeg flyttet sørover for 18 år siden, og det kan anbefales å følge etter .

Ikke helt frivillig. Syns det er ille å forlate mannen min for å få bedre vær

Gammel 18-05-08, 00:18   #6
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg klarer ikke helt og se at barna lider av det dårlige været jeg. Det er vi voksne som er så opptatt av det pene været og sola. Den må skal helst være tilstede for at vi skal kunne ha det hyggelig. Min erfaring er at så lenge pjokket har på seg klær etter været, så er det såre fornøyd. I regn, sol eller snøvær.

Jeg synes forøvrig ikke været på Østlandet var så ille idag jeg. Men jeg så flere Ugg's enn hva man skal "forvente" på 17.mai.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
global oppvarming, værfjas

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.