Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør dere som familie på lørdagene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-08, 21:39   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere som familie på lørdagene?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Vi var i byen. Herregud for et vær. Du gikk ikke glipp av noe.

Hehe jeg tenkte på dere (visste jo at du skulle dit) da jeg så ut vinduet. Kjipt at været skal ødelegge sånn for alle disse koselige aktivitetene de setter opp! Bergensere kan gå og legge seg, det regner jo fader her hele året omtrent! Paraplyen er blitt det viktigste jeg eier.

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Kongeparken ja. Der har jeg ikke vært på mange år, så dit vil jeg gjerne bli med!
Masse småttistreff må vi ha ja, og jeg gleder meg sykt til spleisetreffet vi skal ha! Drømmer enda om de gode vårullene. :siklesikle:

Jaa, og så har vi jo mannfolka med, så da passer de barnevogner og styr mens jeg, du og Lee koser oss på Bob-banen og alle disse andre karusellene, hehe. Så må vi ha med grillmat og greier.
Ja vi må jo få til et spleisetreff snart? Ingenting som stopper oss, annet enn at Lee bor så faens langt vekke fra alle andre normale folk! Men jeg skal høre med henne når det passer, så setter vi av en dag. Jeg vil helst ha barnevakt over natta også, siden det er så lytt her, men siden mannen jo er hjemme så lurer jeg på om jeg skal be ham ta med seg vesla til svigers og overnatte der en natt sammen med henne.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.