Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jesper Juul - hva synes dere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-08, 20:30   #11
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jesper Juul - hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Er det noen som har sagt at han fant opp dette? I så fall veldig merkelig. Jeg merket veldig godt når jeg kom fra England i 1993 at dette ikke var noe vanlig skille i Norge, mens det for meg med litt Britisk ballast var selvfølgelig. Ikke at jeg husker hvor fra.

Nei, det er det ingen som har sagt. Men jeg synes det er veldig lite henvisninger i bøkene hans til andre. Jeg var som sagt veldig begeistret for ham og er i og for seg enda begeistret for tankesettet, men jeg mener at dette tankesettet kommer enda bedre frem hos andre enn JJ. Jeg synes også han skyter over mål med en rekke av de veiledningene han gjør.

Opprinnelig lagt inn av Maz

Mens hans forklaringer i Ditt kompetente barn betyde virkelig mye for meg med tanke på overansvarlighet mm, som går på min egen barndom. Jeg fikk boken anbefalt for meg ikke Mazungen.

Jeg også likte veldig godt "Ditt kompetente barn", det er bare det at jeg i ettertid har lest andre bøker som jeg har likt bedre - og forsåvidt kan man godt si at det er JJ sin "skyld" at jeg leste de bøkene ettersom det var med den boken det startet. Så hatten av for det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:37.