Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julemiddag og alkohol

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-07, 15:09   #10
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julemiddag og alkohol

Har selv opplevd barndom med store mengder alkohol på julaften og ellers.
Jeg må si at det ikke har noe med måtehold å gjøre for et lite barn som har opplevd slike ting ... det holder bare å få ferten av det.
Selv kan jeg godt drikke litt selv nå i enkelte anledninger, men er vel nesten som avholds å regne Og helt ærlig så har jeg litt problemer med å lukte ånden til mannen om han tar seg en uskyldig liten knert om lørdagskveld ... selv om jeg helt og holdent vet vet at det er totalt uskyldig og normalt, så trigger lukten noe i meg...

Tenker med dette på den lille gutten, tror ikke det er noe god ide om besøket tar seg en juleøl seinere på kvelden ... da må det i så fall være etter at han er i seng, og alle spor fjernes før morgenen.
Husk også på at slike barn gjennomskuer det meste ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.