Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvordan ligger vi an med juleforberedelser?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Hvordan ligger dere an med juleforberedelser?
Ferdig!!! 1 0,88%
Mangler litt 41 35,96%
Mye igjen 43 37,72%
Har ikke begynt engang .... 29 25,44%
Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-07, 22:18   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan ligger vi an med juleforberedelser?

Stjerner og kuler er hengt opp i vinduer (takket storebrors mas. )
Det er invitert til pepperkakebaking for ungenes venner med foreldre.
Min svigerinne har vært så snill og bestilt og ordnet gave til datteren deres og broren til mannen min. Altså, to ferdig...pluss noen småpakker til ungene.
Jeg har betalt for julekonsertbilletter i kirken som en barselgruppevenninne inviterte meg på. Det blir julestemning.
Pappa skal spille med orkesteret sitt i kirken hjemme, hvis det passer møter jeg opp, da blir han glad.
Julebord til fredag.
En halv gris er kjøpt inn i november, så vi har nok ribbe. Surkål er kjøpt. Medisterkaker skal jeg kanskje fri til svigers for å få hjemmelaget. Må kjøpe sossiser og alt mulig annet mat og drike.
Penantrekkene til ungene er i orden, nyinnkjøpt dress til storebror (endelig) og arvet kjole til lillesøster. Må stryke skjorte til storebror og kjøpe inn pene strømpebukser.
Det er hengt opp ei nissekone-sopelim på døra. Men all annen julepynt som smånisser og dill er ikke tatt opp. Gjøres onsdag.
Juletre kjøpes noen dager før jul.
Juleduk må kanskje strykes, og sølvtøy MÅ pusses. Alle andre pakker må kjøpes inn, litt i lunsjen og fritid på jobben, og så må det nok en søndag og lørdag til for meg helt alene uten noen på slep. Har lagt og fått ønskelister og satt en ca sum pr. hode. Pakkekalender er hengt opp.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:01.