Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du det er slitsomt å ha barn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-07, 17:24   #11
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Synes du det er slitsomt å ha barn?

Det er slitsomt innimellom å ha tre barn,- men mest kos og hygge. Lekser og fritidsaktiviteter skal følges opp,- + alt med klær og husarbeid som kommer i kjølvannet av å være flere. Innimellom krangler søsknene endel, og det tapper litt. Av og til er de vanskelige å få i seng om kveldene. Har underskudd på søvn i perioder, og det kan ta på. Jeg jobber 50%, og har derfor mulighet til å få et pusterom i hverdagen, men mesteparten av fritiden går til husarbeid, handling, trening og annet som skal følges opp.

Faste rutiner i hverdagen er med på å gjøre tilværelsen lettre i hverdagen.

Jeg tror det er viktig at foreldre prioriterer egentid innimellom slagene. Da får man mer overskudd til å være med barna sine.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:40.