Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2024

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-24, 15:14   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2024

De travle, koselige, men innholdsrike og aktive dagene er over. Julaften er overstått, og det samme er bursdagen til minstemor som nå offisielt er 9.

Så i dag gjør vi ca ingenting. Jentene som fikk laptop til jul har fått satt dem opp og sitter og spiller, eldsemann gjør nok også det i kjelleren, etter et par sosiale dager er han lovet litt alenetid. Svigermor er på besøk hos sine søsken, så jeg og mannen gidder ikke være ansvarlige voksne heller. Han fyrte opp x boxen for første gang på evigheter og måtte laste ned 5 gb med oppdateringer. Nå har han spilt fotball på den en evighet.

Og jeg har for første gang logget på vår nye laptop og sliter mega med å venne meg til det kompakte tastaturet uten tall på siden. Jeg har korrigert mye i denne teksten, og konsekvent treffer jeg \ når jeg skal fjerne et tegn. Dette er tilvenning. Men det kommer seg. Jeg har sovet på sofaen, tatt igjen for at vi legger oss sent og jeg våkner i 5-6 tiden. Deilig med en dag helt uten planer

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:59.