Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du fornøyd med personligheten din?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-24, 10:22   #11
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du fornøyd med personligheten din?

Dette er veldig situasjonsbetinget føler jeg. I noen jobbsettinger, med noen venner, noen familiemedlemmer og noen "happenings" slår personligheten min bra ut, i andre settinger og med andre folk blir jeg stille, usikker eller bare tappet.

Om jeg kunne endre en ting med meg selv, hadde det blitt å bli mindre introvert. Jeg blir veldig tappet av å ha folk rundt meg til tider, og noen mer enn andre. Og så har jeg da giftet meg inn i familie hvor mange har høye stemmer, de er mye armer og ben, høy latter, det skjer noe hele tiden. Jeg er frynsete etter to timer.

Men, jeg takler veldig bra å sitte i dagevis med excelark og skjemaer, jeg kjeder meg aldri, er i utgangspunktet tålmodig (dog ikke med bråkete folk ) , og om det skulle komme en pandemi eller lockdown til så går det faktisk helt fint. Jeg tror jeg har skrevet det her inne før, men den frustrasjonen mange følte på da de satt på ørtende måned med hjemmekontor under pandemien gjorde ofte at jeg tenkte "jamen, det er jo slik introverte må leve med alltid - samfunn og jobb går ofte helt på tvers av personligheten.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.