Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #6

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-24, 11:10   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Vi ser på Oslo fengsel på TV2. Jeg vet ikke om jeg synes den er veldig bra, men det er allikevel nyttig å se den. Den gir innblikk i noe som er veldig fremmed for meg.

Samtidig er det dypt frustrerende. Det er vondt å se helt åpenlyst veldig psykisk syke personer som sperres inne. Og som fengselssjefen sa: "Det er liksom ikke noen stor valgkampsak å styrke kriminalomsorgen." Men slik det fremstår i serien så fremstår Oslo fengsel utelukkende som straff, og svært lite rehabilitering tilbake til samfunnet.

Sist redigert av Tjorven : 19-08-24 kl 12:03.
Tjorven er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.