Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #5

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-23, 13:09   #11
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Jeg er størsteparten av året veldig fornøyd med å se fiksjon, aller helst krim.
Og i deler av året får jeg litt nok, og oppsøker alle verdens dokumentarer og virkelig elendighet. Men jo mer reality-aktig konsept, jo mindre sannsynlig er det at jeg vil vurdere å se det. Legg til at jeg ikke synes det er så kjekt med aldring som konsept, så jeg har ikke lyst til å se demens-koret.

I helga så jeg på DCI Banks, og nå savner jeg ham. Vet jammen ikke om Arr i sjelen og Robson Green kan fylle tomrommet. Spesielt ikke etter at han plutselig har gått fra å være sassy psykolog til å bli livstrøtt politi (jf. hva nå den 50-talls serien på NRK heter).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:50.