Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden for treiginger 2022

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-22, 23:19   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Men her sitter jeg, få kvelder før jul.

Badekaret har som vanlig blitt fullt. Håndklær og kluter, noe utetøy, en sekk toalettpapir etc.

Det må tømmes og vaskes, for like fast som den kinoen, ligger det om et par dager en vaskeklut i kalenderen. Tid for årets julebad, eller dusj for den som heller vil det. Minimum yngste vil nok bade.

Halve spisebordet (som for anledningen er 3 meter langt) er dekket av... Tja, en blanding av godteri, papirer, noe kalendere, skriveblokk, gaver som skal pakkes og.... Trolig en del rot.

I stuen finnes brettet klesvask som må finne veien ut derfra. I gangen utenfor vaskerommet er enda mer klesvask, som ikke er brettet enda.

Huset er bare halvveis pyntet og kvartveis vasket til jul

Bare jeg får ut et par rapporter (eller, den ene er egenelig 35 rapporter, men den andre er bare en) i moegen så håper jeg på kort dag torsdag og fri fredag.

Men for å få ut den rapporten som er 35 delrapporter i morgen, så har jeg nok en liten time jobb igjen enda, i kveld.

Jul blir det, om enn litt på halv åtte.

Ombestemte mannen min igjen. Så da får yngste likevel mobil til jul som jeg først trodde men han hade ombestemt seg tidligere i uka. Simkort er bestilt og kommer nok i romjula en gang. Det får gå greit nok.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:07.