|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#26 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fotball-VM i Qatar :sukk:Jeg kjenner mange som ikke ser på. Det er gjerne folk som (i likhet med meg) er bare middels interessert til vanlig, og som vanligvis mobiliserer interesse når det skjer noe ekstra, som når det er VM, som bare blir dratt med av engasjementet og "er med på festen" (slik som jeg også følger med litt mot slutten av mesterskapene i håndball, uten å følge med ellers, eller ser ski når det er store mesterskap men ikke gidder å se et vanlig WC-renn). Mange av disse lar være å se nå, fordi de bare har mistet helt lysten og interessen på grunn av alt det negative og kritikkverdige rundt. Det er rett og slett ikke gøy lenger, og da er det ingen vits. På samme måte som jeg ikke lenger greier å engasjere meg i Tour de France etter alle dopingsakene. Ikke fordi jeg aktivt boikotter, men fordi jeg har mistet interessen og ikke synes det er gøy lenger. Dette tror jeg gjelder de aller fleste jeg kjenner.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 22-11-22 kl 11:07. |
|
|
|
|
|