Male huset innvendig
Vi tenker å pusse opp, og vi er litt der at vi muligens skal selge - eller bli. Who knows
Vi skal bl.a. male alle rom, og har i utgangspunktet tenkt å sette bort jobben. Men altså, er det liksom litt teit å gjøre? Burde vi gjøre det selv? Eller er det skikkelig pyton-jobb, og sånn at man liksom aldri blir ferdig? Er det vanskelig å få fint? Hvilke erfaringer har dere?
Noen som har en idé om hva vil det koste å male et rekkehus på ca 135m2? Vi har endel gipsanker rundt omkring som må fjernes, så sparkling blir det jo endel av. Alt er hvitt så sånn sett ikke behov for tre strøk vil jeg tro. Vi har noen få vegger med tapet, og de bør vel fjernes. Jeg kunne forsåvidt muligens tenkt meg litt tapet igjen, men det har jeg ikke tenkt så mye på. Jeg har tenkt å engasjere en interiørkonsulent for å legge en helhetlig fargeplan.
Og hva med å fjerne lister rundt vinduene. Da må vi kanskje ha inn en snekker først for å få få et jevnt underlag? Jeg har virkelig ikke peil. Det koster kanskje mer enn det smaker?
Vi har også litt elektrisk arbeide som skal gjøres som å bytte spotter. Bør det gjøres før eller etter?