Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Henrik Syses innlegg om å være sliten pappa i ferien

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-07, 14:37   #17
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Henrik Syses innlegg om å være sliten pappa i ferien

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

(Ei heller noen gang heve stemmen til den lille engelen, glemme matpakka dens eller for den saks skyld, sende bassen i barnehage!!)

Og når nr. 2 eller 3 kommer, hever man stemmen stort sett hele tiden for i det hele tatt å bli hørt, kaster matpakken ut av bilvinduet på vei til barnehagen i ren frustrasjon over en heller jævlig morgen (for matpakken ligger nærmest ikke sant?), og, som jeg gjorde, leverer ungen i feil barnehage. For det var jo der storebror gikk, for maaange år siden.

Ellers synes jeg Syse skrev mye sant. Det ER ikke enkelt å ha med seg unger på tur, i allefall ikke til utlandet. Ikke når storebror vil gå alene, lillebror vil også gå alene, men får ikke lov, og pappa vil gå ett helt annet sted enn der mamman vil. Jadda. Hurra. Kompromisser og diplomati er en fin ting. Har jeg hør.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.