Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ving og Thomas Cook

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-19, 10:20   #17
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ving og Thomas Cook

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ærlig talt, det får da være grenser for hvor mye dårlig samvittighet en skal pådytte andre?

Dårlig samvittighet? Det finnes en mellomting mellom dårlig samvittighet for alt mulig og absolutt null fokus på annet enn seg selv. Nå sier jeg ikke at de som har skrevet i denne tråden er i sistnevnte kategori, men jeg synes det sier mye om oss som samfunn at det at folk ikke får reist på ferie er hovedoppslag i avis etter avis og blir snakket om i timevis på radio, folk som kanskje får ødelagt ferien sin får ekstreme mengder taletid, mens det at 21.000 mennesker mister jobben bare så vidt nevnes i bisetninger.

Jeg innrømmer at jeg hadde blitt ekstremt lei meg om min ferie gikk i vasken og det hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet for, men det at vi bare så vidt nevner alle disse menneskene, og familiene, som får livet snudd totalt på hodet, det synes jeg faktisk at vi som opplyste, samfunnsengasjerte mennesker bør reflektere litt over.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.