Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Serveres det alkohol i konfirmasjonen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-19, 21:04   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serveres det alkohol i konfirmasjonen?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg har aldri hørt om det nei, og det betyr at i de konfirmasjonene jeg har vært i så har det ikke vært alkohol. Men det betyr jo ikke at det er feil om noen ønsker å ha alkohol til middagen. Jeg syns fortsatt ikke noe har vært nedlatende i verken den ene eller den andre retningen. Og jo, jeg tror faktisk at det hadde blitt sagt dersom noen av kollegaene( det er der jeg snakker mest med folk om slike temaer) hadde tenkt å ha alkohol til middagen i deres barns konfirmasjon.

Det er iallfall ikke noe jeg har hørt blitt snakket om på min arbeidsplass. Jeg kan heller ikke huske hva jeg har blitt servert å drikke i de konfirmasjonene jeg har vært i. Det har stort sett vært buffeter hvor man selv har forsynt seg med både mat og drikke. I noen konfirmasjoner, deriblant den jeg selv nylig arrangerte, hadde vi servitør som både serverte mat og drikke.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:01.