Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Sminkekurs for preteens?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-17, 10:34   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Jeg er ikke tilhenger av en totalitær foreldreutøvelse. At man tør å ta, og vinne, diskusjonen med elleveåringen om at hun ikke får sminke seg før hun begynner på ungdomsskolen (for å ta et eksempel) er ikke det samme som at man er en superautoritær brøleforelder Foreldre må selv kjenne på hva som er rett å gjøre, jeg reagerer bare på argumentet "men hva skal jeg si når jeg faktisk sminker meg selv?", og tror man er på tynn is hvis det skal være rettesnoren for hva barna skal få lov til å gjøre. Sminke og høye hæler ville jeg vært streng på. Smågodt og pepsi på en onsdag? Der ville jeg ikke dratt "fordi jeg er voksen og har lov"- argumentet, men ville delt med ungene eller latt være selv. Som oftest lar jeg være selv.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.