Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-17, 19:54   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg hørte en dame på radioen uttale seg temmelig skråsikkert om at det var dieselforbudet som var grunnen til at vi hadde halvert luftforurensing i Oslo i dag. Det var litt været også, men mest bilene. Jeg synes hun virka litt vel sikker i sin sak.

Mener du at kollektivt ikke er et alternativ fra Tryvann eller Sørkedalen? I så fall til/fra hvor?

Vi kan godt ta kollektivt, men vi kommer oss ikke til t-banen uten å kjøre til, i hvert fall ikke med alpinutstyr for en 12-åring. Vi kan selvsagt ta bussen 15 min i feil retning, så t-banen 25 min tilbake, så buss siste strekket, men så viktig er nok ikke en trening at vi spanderer å dra hjemmefra 1 t 20 min før treningen startet (ja, jeg sjekket).

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.