Sv: Fordeling av husarbeid
Opprinnelig lagt inn av ingling, her.
Det skjønner jeg veldig godt. Men barn som er født i 02 og 05 må vel kunne forventes å delta i husarbeid og få beskjed om å rydde opp hvis de og vennene har bombet huset? Sånn hvis en tenker fordeling av husarbeid i hele familien og ikke mellom partnere? Jeg forventer definitivt at mine skal delta i rydding og vasking etter hvert, femåringen gjør det innimellom allerede.
Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.
Jo, så absolutt, dei er kjempeflinke med både faste oppgåver og det å gjere ting som dei får beskjed om. Men dei er fortsatt ikkje der at dei tenke sjølv å ta ut av oppvaskmaskina, gå ut med søpla eller ta over med støvsuger. Dei gjer det når eg seier det, men har framleis ikkje den voksne tanken om å sjå det og gjere noko med det.
Greia er vel egentlig at eg har lagt lista høgt og blir dermed pottsur når eg kjem heim og oppvaskmaskina ikkje er tømt og det står tre glass og tre fat på benken. At pepperkakehuset er knust (med tillatelse) og hammaren ikkje er på plass igjen i kjellaren. At det står neglelakkutstyr på spisestuebordet som jentene ikkje har rydda bort då dei var ferdige.