Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hårvekst og sommer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-16, 11:49   #11
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Det blir jo konkludert motsatt også. Altså at vi som ikke ser hår på andres legger er edle.

Å legge merke til ting er ikke galt, ei heller å ikke legge merke til ting. Det som kan være kjipt er fortolkningsrammene.
Jeg hadde aldri før opplevd at folk omtalte legghår og hår under armer som ekkelt og udelikat før jeg leste det på FP (ikke denne tråden). Jeg synes også det å grøsse over andres hår er ganske spesielt, og ikke veldig hyggelig.

Å synes at noe er mer eller mindre pent er litt annerledes enn at noe er ekkelt og udelikat eller fremkaller grøsninger.

Jeg synes det er helt greit å synes noe mer eller mindre pent, udelikat eller få grøsninger av det. Det som IKKE er greit å fortelle om sine personlige preferanser til andre. Det er faktisk ikke vits å dele det med noen. Slikt kan man holde for seg selv.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.