Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjerringsko - hva er det?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-16, 16:12   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Jeg husker da jeg på tidlig nittitall hadde på meg miniskjørt og doc Martens (for ordens skyld, jeg var tenåring), og fikk kommentar fra en snipete bekjent av min mormor, som hun og jeg møtte på. Damen målte meg opp og ned, fnyste litt, og sa til min mormor at "i dag kan jammen ungdommen gå med mye rart. Slik kunne neimen ikke vi gå kledd da vi var ung".

Min mormor svarte rolig og enkelt: "Nei, det var jo ikke moderne det da. Hadde det vært moderne så hadde vi sikkert gått med det vi også". Så ble det ikke sagt mer om den saken.

Tenker ofte på den kommentaren når jeg tar meg selv i å riste på hodet av hva "ungdommen" går med.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.