Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvis du hadde en trøffel?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-15, 00:40   #34
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du hadde en trøffel?

Nå skal dere høre hvordan det gikk med den trøffelen. Den ble ikke brukt den helgen ettersom jeg havnet på sykehus i hui og hast, og var inn og ut der i dagene etterpå.
Men mannen var flink, det skal han ha (han har null kunnskap og interesse for mat annet enn å spise den, og ser ikke forskjell på en trøffel og en klump med leire) og skivet den opp og frøs den ned.
selvfølgelig er ikke egenskapene de samme etter å ha vært nedfrosset, men noe kjærlighet må det vel være igjen i den.

Jeg kom på denne tråden da jeg så at Renaa annonserte med hvit trøffelkveld to kvelder i november med Hellstrøm, Renaa, Greogory Paul og denne karen
http://www.certosadimaggiano.com/eng...l-canto-2.aspx
Det hadde vært noe.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:34.